close

我有的時候覺得,在我們居住的地方,有很多外星人悄悄的存在著,你必須花一番工夫,才能瞭解該星球的語言邏輯。我在網路上閒晃著,竟然真的被我給找到了:P  結果chatte是隻來自海王星Neptunes的怪喵^^

You Are From Neptune

You are dreamy and mystical, with a natural psychic ability. You love music, poetry, dance, and (most of all) the open sea. Your soul is filled with possibilities, and your heart overflows with compassion. You can be in a room full of friendly people and feel all alone. If you don't get carried away with one idea, your spiritual nature will see you through anything.



它是個英文網頁,所以我把題目稍微翻了一下...翻不好別怪我,有興趣的就去做吧!

1.什麼字最吸引你?
2.你最怕什麼?
3.在購物中心時,你會直接去...?
4.你覺得有趣的約會是?
5.你會被具有什麼樣特質的人吸引(接近什麼樣的人)?
6.你的星座是?

arrow
arrow
    全站熱搜

    chatte 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()